Ny vecka!

Jaha idag är det redan söndag och den här helgen har gått lika snabbt som vanligt. Den här helgen har de faktiskt gått rätt bra att jobba! kunde köra moppen idag oxå så då gick de lite snabbare.. Jag har haft sån beslutsångest över när jag ska åka till dingle men har bestämmt mig nu och de får bli morgon bitti för jag vill allra helst se SOLDISAN på tv:n och inte bara på datan.. nästa vecka blir en kort vecka, vi har studiedag på torsdag och fredag för när vi va och jobbade på my dog i Göteborg! sen på måndagen v.11 så är vi oxå lediga så nästa helg blir en lång helg, de ska bli skönt och bara ta de lugnt ;) i helgen har jag inte gjort så mycket förutom att jag vart ute och kört lite moppe idag men annars bara tagit de lugn!
ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera ;) Ha de bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0