......

Hej hopp! Den här veckan har gått riktigt fort och idag är det redan fredag. De ska bli skönt att komma hem och bara ta de lungt! Igår Var jag hos tandläkaren och lagade min Tandställning som hade gått sönder lite här och Var, ska tillbaka dit om 2 veckor igen och då ska jag antagligen få Rels i underkäken oxå. Jaha vad har hänt annars i veckan då? Igentligen inte så mycket. Ikväll ska jag till svanesund och träffa lite trevligt folk, i morgon och på söndag ska jag jobba sen får vi se om jag åker till dingle på söndag eller måndag! Ni får ha en trevlig helg hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp!!!



Ha en bra helg och jobba lugnt och ha det gött i helgen..



Kram Malin :)

2011-03-06 @ 11:07:16
URL: http://bonnafru.blogg.se/
Postat av: caroline

hej :) jag jobbade lugnt! kunde äntligen köra moppen idag så idag gick de snabbt ;)

2011-03-06 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0