LÄNGESEN

Hej !
Nu kan man ju säga att de va ett tag sen jag uppdaterade min kära blogg. ja nu äntligen är det sommarlov och det är helt underbart att vara ledig och kunna sova hur länge man vill+ att göra vad man vill. det har vart mkt nu bara dom få veckorna som jag har vart ledig. nu i helgen åkte jag upp till skövde och besökte pappa. på fredagen var det skolavslutning för simon & Filip, lördagen var det bröllop för Roger & Madelene och de va helt underbart fint och trevligt bröllop. sen på söndagen tog jag tåget till helljunga för att åka på kalaas hos tina. idag har vi  vart hela familjen på stocken och spelat minigolf. nu ska jag försöka få lite ordning på mitt rum :) Ha en trevlig måndags kväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0