jobb jobb

Hej alla blogg läsare!

ja vad händer ? jo nu jobbar jag på mini golf banan i mollösund, jag får sitta i kiosken och göra fint runt banorna. ska vara där i 3 veckor till. hur har midsommar vart då?

 jo det började med att på fredag fick jag åka och jobba sen fick jag åka fort hem för att duscha, äta och byta om sen åkte vi med familjen till råön och dör tröffade vi våra underbara grannar. sen va vi där till klickan var runt halv 6 och då åkte vi hem och jag bytte om sen åkte jag vidare och träffade lite kompisar och kom hem sent.

Lördag då var det upp att jobba igen sen hem och äta lite och pusta ut 1 timma sen byta om för att åka på examnesfest till CAMILLA jätte skoj va det där, kunde tyvärr inte stanna så länge för jag skulle till lysekils crusingen och jag var tvungen att bytta om innan så då fick åka hem fort och fixa de sen sätta sig i bilen och fara till lysekil. där var vi hela kvällen och jag träffade massa härligt folka :)

Söndag så fick jag upp och jobba igen sen åkte jag hem och tog de lungt hela dagen för jag var såå trött efter helgens stå hej !

Hat ni själva haft en bra midsommar??

nu ska jag fixa lite innan jobbet ha de bra shoo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0