Äntligen sommarlov + sent inlägg

Nu var det ett tag sen jag skrev här, jag hade ju nästan glömt av min kära blogg. Jaja men det har hänt en hel del saker nu de senaste faktiskt, Jag har nu äntligen sommarlov efter att ha gått ett år på dingle och det har vart ett helt underbart år kan man ju säga, mycket härliga skratt med massa otroligt underbara vänner. Dom 2 sista åren kommer garanterat gå väldigt snabbt.

min första sommarlov vecka har jag vart med min underbara kompis vivi, vi har haft jätte kul och mkt skratt än så länge och mer kommer det att bli. sedan var jag på 9:ornas skolavsluting och gav matilda och emelie blommor. I helgen var det även skolavslutning för Simon & Filip och på lördagen var vi på ett jätte fin bröllop till Roger & Madelene. I söndags var det oxå kalas i Herlljunga så det har vart mycket kalasande i helgen :) I måndags va jag bara hemma och tog de lungt och igår var jag och mamma på torp en sväng och jag handlade mycket bra saker för mycket pengar :) sen på kvällen tog jag bussen ut till gullholmen och sov hos min fin fina Veronica och idag kom jag hem vid 2 tiden och då började jag att städa rummet. Vädreta har inte vart de bästa för först sken solen och det var jätte skönt ute och nästa secund började det att åska lite gran och spö regna det verkligen vräkte ner regn.

Men nu ska jag bara ta de lungt här hemma. Så ha de så bra så länge så får vi se om det blir nåt inlägg i morn, åker ev. till Göteborg hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: caroline

det blev lite konstigt dom första meningarna som ni såg :D

2011-06-22 @ 19:50:59
URL: http://carolinebbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0