mycket att göra!!

jag har haft så mycket att göra de senaste så har inte hunnit med bloggandet. jag gör nu min sista vecka i mollösund men måste kanske hoppa in lite extra under sommaren. i morgon fyller min underbara bästa vän vivi 17 år och de ska ju naturligtvis firas så direkt när jag har slutat jobbet får mamma komma och hämta mig och köra mig till tuvesvik så jag kan ta färjan lver till gullholmen och där sover jag till lördag. igår va de mycket att göra på jobbet, det kom ett helt gäng med folk så jag hade och göra fram till klockan var runt 5 då satte jag mig ner första gången.

nu när jag är ledig blir det mycket resor för att träffa folk... min kära moppe har strejkat igen så nu måste jag åka bussen ussh va tråkigt.. men men nu måste jag gå och göra iordning så jag inte missar bussen

Kommentarer
Postat av: ¤ successryttaren ¤

Frågestund! Fråga precis vad du vill!! http://successen.blogg.se/ :)

2011-07-24 @ 20:31:37
URL: http://successen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0