Tillbaka

                                                                 Tjenixen!!
Hallå alla som inte glömmt bort den här blogg världen, det kan man säga att jag har.... ja det har hänt mycket på en helg. I Torsdags va vi på inriktningsläger med den nya klassen, först åkte vi till Nordens Ark. Där fick vi en guidad tur runt hela parken :) de va en trevlig dag förutom att våran guid visste typ inget aå de va mest tråkigt. Men efter lunchen åkte vi till ett vandrarhem i Hunnebostrand. När vi kom fram sit så fick vi våra rum och vilka vi skulle sova tillsammans med. Innan kvällsmaten så gick vi en tipspromenad och min grupp kom 2:A vi fick som pris: en chips påse, kinderägg och lite smågodis :)

Sen äntligen så fick vi käka kvällsmat och kan ni gissa vad det blrv?? jo vi fick Tacos :) Mumms.... Våra mentorer hade köpt dricka,popcorn ochips spm dom delade ut till oss.. väldigt generösa lärare :)

Ja! vad har jag gjort i helgen då?? Jo i fredags var jag hos Frida&simon i göteborg, det var jääte trevlig kväll. Lördags va jag bara hemma.

Idag har vi haft våran första dag på inriktingen hund :) Det har varit jätte skoj. men nu saknas det bara en vovve oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0