Läger :)

                                                      Hej hopp alla!
Igår fick vi äntligen träffa den nya klassen som kommer bestå av 26st elever. Det va kul att träff a"andra halvan" av klassen, jag kännde typ nästan halva klassen innan. (fr dom bor i mitt hus) :)

Ja men idag blir det väll att packa det som går att packa för i morgon ska vi på läger med den nya klassen. Vi ska först till Nordens ark och där kommer vi få en guidtur runt hela Nordens ark, Sedan åker vi vidare till Hunnebostrand och där ska vi bo på vandrarhem, det tror jag kommer bli jätte kul :) Ja som ni kanske förstår så kommer jag inte ha datorn med mig så kan tyvärr inte blogga. Men lovar att blogga om lägret i helgen.. 

Har alla haft en bra dag?? KRAm Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0