:)

                                                                 Tjena allihopa :)

jaaa vad har jag gjort i dag?? jo just det idag hade vi träning på appelplan och det va skit kul :) vi fick träna hundarna på att sitta stilla länge. Det gick ut på att man skulle få hunden att sitta sen skulle man kunna gå 10 meter och hunden fortfarande satt kvar.. kul kul (naturligtvis när vi nästan var framme på skolan så började de att spöregna)

sen hade vi data kunskap. HAHA! dom lektionerna är ju nästan roligast, vi fick använda våra egna datorer idag. som det va första lektionen sp gjorde vi typ inget.. sen hade vi gympa, och vi fick springa en hinderbana och vi hade SÅ KUL :)  

Nu ska jag bara ta det lugnt och sen se vad dom andra híttar på..
                                                      Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ok..Med andra ord så har du haft en riktigt BRA dag.. Träningen med hundarna att få dom att sitta så fick jag lära Atlas med på hundkursen.

Hur går det med din vovve??



Kram..

2010-09-16 @ 08:54:47
URL: http://bonnafru.blogg.se/
Postat av: caroline bengtsson

Jag har inte fått den än men hoppas innan helgen annars blir det nästa vecka :)

2010-09-16 @ 09:45:16
URL: http://carolinebbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0