Söndag

Tjenixen! :)
Idag blir det en liten uppdatering om helgens aktiviteter. Och då är den stora frågan: vart ska jag böraj?? men jag börjar med: i fredags så va det skolan först som vanligt, och det innebär att jag slutade 11:30. Då städade jag mitt rum och sen när kl var 14:00 kände jag att jag blev väldigt hungrig och då tänkte jag att jag skulle göra lite varma koppen men sen tänkte jag det att då skulle inte jag orka äta någon middag så jag gick och sov en stund. jag vaknade igen när kl var 15:45 och då tänkte jag att nu är det inte så långt kvar :)  men sen kom Jasmine till mig och sa att hon hade hört att middagen var kl 18! men vi va så hungriga så vi gick till matsalen för att kolla ifall det verkligen var kl 18 och de va det ju. så då följde vi med några till pizzerian. Klockan sprang iväg och den blev 18, jag gick till jasses rum för att kolla om hon var klar till att gå och äta. klockan blev nästan 18:30 innan vi kom ner till matsalen och vad får vi se när vi kommer ner?? jo då va det 3 rätters och dom börajade äta när klockan var 18! så när vi kom skulle dom äta desserten , den bestod av kladdkaka! vääääldigt gott va det men synd att man missade själva maten för jag va suuper hungrig.

Fredag bestod även av SKÖRDEFESTEN

Lördagen: JA i lördags va det öppet hus på dingle så vi fick sovmorgon! men jag vaknade en halvtimme innan vi skulle böraj men jag hann ändå.. de va massa folk där. sen på kvällen hade vi kalas, och sen var jag såååååååå trött!

Söndagen: har bestott utav att bara slappa! men vid den här tiden brukar jag var framme i dingel emn nu är det ju lov så i morgon ska jag till tandläkaren på morgonen sen hem och slänga i sig lite mat och dra in till gbg för att åka tåget till pappa!
Har eran helg vvarit bra???? :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0