regningt väder

Heej alla glada männsikor :)
ja jag har tänkt varje dag att nu ska jag skriva i bloggen men har det blivit så?? nej.. hmm så kan de va. HAHA  men nu sitter jag här i värmen och tar det lugnt, för att idag har det varit en riktigt tråkig dag. I Dingle har det regnat hela dagen så tråkigt. Men nu har mina skor torkat i alla fall dom blev väldigt blöta när jag skulle gå och möta en kompis på tåget förut men men nu är dom torra :) idag har vi tränat inför öppet hus på lektionen. och nu efter middagen så har jag klicker tränat  dixon.
hur har eran dag vart?? tråkigt väder??
ni får ha en fortsatt trevlig dag hej då.




Kommentarer
Postat av: Evelina bengtsson

Heeej Kära kusin :) Vad blir det för kul ni ska göra på öppethus ? går det bra med hunden du fått ? Här regnar de som alldrig förr ! PUSS

2010-10-24 @ 13:39:25
Postat av: caroline

Heej!! på öppet hus ska några visa upp agillity, frestyle och lydnad! sen är vi några stycken som ska vara i hundstallet och djursjkuvården. sen ska hela klassen göra en rasparad :)

2010-10-24 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0