Kallt ute..

Hej hopp alla glada människor..
ja jag har nästan glömmt av bloggen men nu blir det en uppdatering i alla fall. Det är fullt upp med förberedning inför helgens aktivitet för det ska vara öppet hus på dingle på lördag kl 10-15, de har ni väll inte missat. alla måste komma. Jag ska inte visa upp något men däremot ska jag presentera dom som ska visa upp agillity, jag ska oxå vara i hundstallet och även i djursjukvården. Men jag är nästan klar, har bara en uppgift kvar att göra och det är att STORSTÄDA rummet för det kommer massa folk som vill de mitt rum och då kan det inte se ut som det gör nu i alla fall. Men det gör jag i morgon eftersom jag slutar 11:30 då.
Ja och vad har jag gjort annars idag då???!! jo förut va jag, jamsine och cloé ute och gick med hundarna.. men nu ska jag bara ta de lugnt.     Ha de så bra alla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0