Lördag!

                                              Hemma!!
ja den här helgen har varit längre än den brukar. Kom hwm frpn dingle i torsdags kväll bara för att vi var komp-lediga i fredags och det var riktigt skönt faktiskt å bara vara hemma :) Men ledigheten har gått väldigt fort tycker jag, det är ju redan lördag nu och i morn blire att åka tbx till Dingle och KOMPISARNA... Det var ju ett tags sen jag uppdaterade här nu ja jag vet de men nu blire ett inlägg mer i alla fall :)

Idag är det mycket snö ute och de gillar jag inte, det blir så kallt med snö men alla hundar är väll glada att det är snö ute?? i alla fall är sixon de... jag släppte ut han i trädgården en liten stund förut och han sprang omkring presis som att han alldrig sett snö förut :)

vad har hänt de senaste då?? Det har igentligen inte hänt så mkt men det är snart julov och innan de är det en hel del saker som ska bli klara i skolan. T.ex. Allmänlydnadspasset ska försöka bli klara med. sen ska vi oxå bli klara med våra 3 mål. Mina mål är att lära dixon: sitt kvar med störning, ligg kvar med störning och snurra runt och de vi har kvar är snurra runt så de ska vi nog hinna med.

ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta de lugnt!! jag har vart jätte trött hela dagen i dag, de förstå jag inte alls :) 

    Hur har eran helg vart då??
kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!!!



På mitt helgschema står det jobb jobb...



Lycka till med designen..



kram och ha det bra <3

2010-11-27 @ 17:49:42
URL: http://bonnafru.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej HAHA ja jobba på nu :)

2010-11-27 @ 19:34:38
Postat av: Anonym

Tja bruden!!



Bloggen blev ju jättesnygg,tog du den där jag sa eller hittade du den någon annanstans??



Ha en bra skoldag,så hörs vi!!

kramkram

2010-11-29 @ 09:06:49
Postat av: caroline

Hej!

jag tog den som du sa. Det fann jätte många fina. HA en fortsatt bra dag.

2010-11-29 @ 09:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0