vinter??

JAa vilken dag!! den började med 3 st strömavbrott. vilket va ganska intressant när man skulle ta på sig kläderna, och de va mörkt men det gick bra. rektorn kom till matsalen och sa att vi inte skulle ha någon lektion förän kl 10:00 naturligtvis tror ju alla på de sp jag tänkte attt jag går och lägger mig då men precis när jag ska lägga mig ner i sängen så knackar Jasmine på dörren och säger att vi ska ha lektion i alla fall! så de va ju bara ta på sig varma kläder och gå på lektion. sen fick vi reda på att våran gympa lärare och data lärare var sjuka så då blev det att vi slutade halv 12 ganska skönt måste jag säaga..  Å kallt är det ute... gillas inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0